Arkadaşlar günaydın bebegim 6 aylik cuma günü baldirinda boyle bir şey cikti saglik ocagi kapanmisti doktoru cikarken yakaladim gosterdim alerji olabilir dedi fenistil onerdi surdum 10 dakika sonra yoktu
Simdi yanaginda var ama cuma gunden veri ek gida vermedim acaba neden boyle bir şey oluyor basina gelen varmi