birkizannesi-35 Göbek bağı bakımını nasıl yaptınız bize doktor alkol sıkın sonra gazlı bezle bağlayın dedi. Sorun gazlı bezi bağlayamıyoruz zaten göbeğini görünce mandallı elim ayağım titriyor. Nasıl olacak boşta kalıncada kıyafete takılıyor mandal
nazlii1_ birkizannesi-35 biz hiç öyle şey yapmadık bezle üstünü kapattım sonra kıyafetini giydirdim. Düştükten sonra banyo yaptırdık orayi da güzelce kuruladik
churchil birkizannesi-35 biz hiç bişey yapmadık mandalıyla durdu öyle 5. Günde düştü zaten. Ama isterseniz üstüne gazlı bez koyabilirsiniz demişti hemşiremiz
Azram3523 birkizannesi-35 bize bişey kullanmanıza gerek yok dediler sonra bebeğim 20 günlüktü göbek bağı düşmediği için batikon verdi batikon sürdüm az sonra alkollü ıslak mendiller varmış şuan adını hatırlamıyorum onunlada silin demişlerdi aynı gün düştü