Lategra 2 saatte bir besleniyor. Anne sütü ve mama ikisi bir arada beslenme var. Geceleri çığlık çığlığa ağlıyor sürekli uyanıyor acısı ağrısı varmış gibi. Ne yaptıysak çözüm bulamadık. Sizin öneriniz var mı?