aden0707 Tatlış anneler yaşadığımız yerde otobüs neredeyse hep dolu olduğundan bebek arabası bizim için zorlayıcı kullandığınız tecrübe edindiginiz kanguru modellerini paylaşır mısınız
nobody_ aden0707 ben çok araştırmıştım solomombabyi öneriyolar daha çok. Ben sling tercih ettim bebeğiniz küçükse düşünebilirsiniz
tpbm1710 aden0707 ergobaby omni dream kullanıyorum yenidoğan döneminden itibaren kullanıma uygun çok rahat kesinlikle tavsiye ederim 🥰 yenidoğan döneminden itibaren kullanıma uygun olmasına dikkat edip almanızı öneririm
nobody_ aden0707 benim bebeğim de 1 buçuk aylık ve sürekli kucakta durmak istiyo o yüzden tercih ettim şuan kanguru pek uygun olmayabilir bence siz de sling tercih edebilirsiniz.
gozdegunduz aden0707 babybjörn ve solomombaby var şu an sadece babybjörn kullanıyorum ileride diğerine geçmeyi düşünüyorum