annediyebiri Nur_61 merhaba kullanıyor musunuz bu ilacı doktor bana yazdı ama hep uyku yapıyor yazmışlar
Nur_61 annediyebiri gün içinde uyku yapmiyo içtikten 1 saat sonra filan uyku yapiyo gece mesela ağır oluyo uyku kullanıyorum hayla size neden verdi ki
annediyebiri Nur_61 bana anksiyete için verdi hasta oldum düşünmekten uyuyamıyorum diye. Doktor yanında biri varken iç dedi çocuklarına biri baksın sersemletir dedi
Nur_61 annediyebiri gece ağır oluyo uyku bend3 sahur için zor uyanıyorum bana da anksiyete için ilaç yazdı onu kullanınca mide bulantısı iştahsızlık oluyo die verdi mide bulantilarimi kessin die
annediyebiri melikee_80 emzirmiyorum siz emziriyor musunuz emziren annelere de yazılmış forumda okudum