Öksürük ve hafif ateş vardı doktor ilaç verdi ateş takibi yapıyorum ama iki kaşın biraz üstünden ölçüm yapınca 36.9 biraz daha yukarı cıkıp ölçünce 37.6 cıkıyor bu kadar fark cıkması normal mi hangisi doğru ölçüm? Nereden ölçmeliyiz. Calpol vericem kararsız kaldım nolur acil bi bakın