haticenurrr arkadaslar bebeğim haftaya yasına girecek 5 gün hastanede yatıs yaptık baby goat mama kullanıyordum dogdugundan beri ama artık içmek istemiyor sanırım sıkıldı artık, ek gıda yiyor ama mamasını bir tane cekip bırakıyor, bana baska mama önerir misiniz
MomKukuleta haticenurrr Öncelikle geçmiş olsuun. Ve mamayı bırakma konusunda da Ne güzel sizde bırakın işte mamayı. 😊 Benim oğlumda o zamanlarda bırakmıştı fırlatıp atmıştı biberonu. Mamayla büyüyen bir bebekti emmiyordu beni ve bir gün yeter artık dedi sanırım attı biberonu daha da içmedi.😊 Bende açıkçası bu duruma çok üzülmedim ve ek gıya devam ettim. Doktorunuza sorun yine isterseniz ama bırakabilirsiniz artık. Sonuçta ek gıda döneminde besleniyorlar.
haticenurrr MomKukuleta evet öyle tabii ama bildiğim kadarıyla 2 yasına kadar mama icilmesi gerekiyor yanlıs mı biliyorum acaba
MomKukuleta haticenurrr her uzman farklı söylüyor maalesef. Ama o dönemde benim bir arkadaşımda 12-15 aylık arası mamayı bırakmıştı. İkimizin çocuğuda sağlıklı şuan maşallah yani, mamasızlığın eksiğini görmedik. Bir zararı olmaz bence çünkü köy yoğurdu yiyiyor çocuk.😊 Siz öğünlerine günde 1 kere köy yoğurdu koyun. Yatmadan 1 saat önce filan güzelce yedirin çorba veya muhallebi gibi tok tutacak şeyler. karnı tok olsun ki gece güzel uyusun. Bu dönemlerde de gece beslenmesi de kesiliyordu sanırım, uyanınca su veriyorsunuz ve sonra tekrar uyuyor.
haticenurrr MomKukuleta evet zaten gece artık kalkmıyor 1 defa mama icin kalkardı kalksada suan 2 fırt cekip yatıyor. mamayı uyumadan önce ve sabah kalkınca veriyordum çalıstıgım icin daha pratik oluyordu benim icin bazen ara ögünlerde iciyordu doktora danısıp hareket edeyim o zaman cok tesekkürler