metehanbebekk bende sezeryan oldum ağrılarım çok acı vericiydi. Göğüs uçlarımda yara vardı her ikisinde de ama yinede dayandım emzirdim pes etmeyin bebek büyüdükçe göğüs ucunu kavraması düzelecek yaralar da iyileşecek sabret. Emzirirken göğüs uçlarını sütle nemlendir kuru kuru almasın bebek ağzına daha çok acır yara çünkü. İlerde pişman olursun üzülürsün bebişini düşün.