Eylulbebek Doğum yapalı 4 ay oldu sezeryan yaptım ama göbek fıtığı oldum aranızda bu durumu yaşayan varmı
Eylulbebek Scs4108 hiç bir fikrim yok hamileliğimde içim çok darmış karnım aşırı derece çok çıktı heralde onunla alakalı 😔
Eylulbebek Scs4108 teşekkür ederim🙏🏻 Karşılaştığımız durumlar dedi internettende araştırdım hamilelikte çoğu kadında oluyormuş dpğum sonrası genel cerrahi görmesi gerekiyomuş