mom_of_two ben yaptım hemen hemen her uyanışında bezini değiştirdim çünkü sonrasında emziriyordum gazını alıp uyutuyordum altını öncesinde değiştirdiğim için hiç kusmasıda olmadı. Her uyanışında altını değiştirmemin faydası şu oldu hiç pişik olmadı ve kusması olmadı, kötü yanı şu oldu en ufak altını kirlettiğinde özellikle çişini yaptığında hemen değiştirmemizi istiyordu çok huysuzlanıyordu karnı tok olsa bile uykusundan uyanıyordu en ufak ıslaklığa. Bu yaklaşık 3 aylık oluncaya kadar sürdü. Şimdi 3 ay 27 günlük bebeğim son 20/25 gündür bunu da biraz kırdık artık hemen değiştirmiyorum biraz alıştı kendi de hemen rahatsız olmuyor bezi tam dolduruyor öyle değiştiriyorum