Merhaba cici anneler
Oğlum son demiyim kaç aydır tutamadım aklımda su içiyor günde 2 biberon 3 ediyordur maksimum sonra doktora da söyledim idrarı kokmuyor rengi köyü da değil ama sürekli çok dolu huzursuz mu diye sordu doktor değil dedim ateşi yok kusma yok huzursuzluk yok idrar yolu enfeksiyonu değildir o halde dedi ondan önce idrar test vermiştik temiz çıkmıştı aranızda bebişi böyle olan varmı yaşa bilgisi olan?? 🙏🙏