Herkese merhaba ben bebeğim doğduğundan beri silikon başlıkla emziriyorum. Bazen silikon başlığın ucunda sütü görüyorum o zaman içtiğinden emin olabiliyorum ama bazen yutkunduğunu anlamıyorum ve süt görmüyorum başlıkta ama mochi taktığımda süt geliyo yani sütüm var, acaba sütü çekemiyo mu diye düşünüyorum silikon başlıkla emzirenler varsa yazabilir mi ?