Benim kızım 17 aylık şuana kadar 1 kere bile anne demedi dede kelimesi hiç yok nine falan da demiyor sadece baba’miyav,bu,mama ,aç kelimelerini söylüyor
Kızımın iki adı var birisini eşimin tarafı kullanıyor
Diğerini de bizim taraf mesela anne nerde sorusuna ya annemi gösteriyor ya babannesini beni asla göstermiyor.
Eğer babasıyla biz varsak ortam da beni gösteriyor
Ve bu beni endişelendiriyor ve üzüyor da
Neden mi babannesi annem diye sever asla babanne lafı çıkmaz ağzından
1 senedir annemde kalıyorum hep duyuyor anneme anne derken ondan mı acaba endişeleniyorum 5’inde randevusu var doktora sorucam ama uyku girmedi gözüme