SerraNaz selamm.. Benim bebegim 1,5 aylik sutum yetiyor kilosu felan gayet yerinde ama goguslerim cok buyuk degil sanki. 4-5 aylik bebegi olan arkdslarimin gogusleri daha buyuk. Simd sorum su ; bebek buyudukce benimde goguslerim buyurmu?? Sutum artarmii
Ikrazumra19 SerraNaz canim sutunun olmasiyla gogus buyuk kucuk alakasi yok yapisal birseydir o benimde kucuk ama sutum vardi
MaselS SerraNaz merhabalar hayırlı uğurlu olsun sağlıkla büyütün inşAllah inanın başlarda benimde büyüktü ancak bebeğim şuan 4ay 6 günlük indi hatta eşim bile diyordu sütün mü azaldı noldu bebekler büyüdükçe meme o kadar süt üretiyor bebeğin emdiği kadar yani bi sıkıntı olmaz inşAllah kendinizi strese sokmayın(bende emzirme günlüğünü takip ederek öğreniyorum İnstagram varsa takip edin derim 🤗)
cero21 SerraNaz senin sütün yetiyorsa bebeğinin bezleri normalse ayına göre hiç endişe yapma bunun büyüğü küçüğü yok süt varsa vardır canım ama herşeyin fazlası zarar
Happy_oyku SerraNaz gögüsü büyük olanın sütü fazla göğüsü küçük olanın sütü az diye bişey yok canm :) her annenin bebeğine yetecek bebegini doyuracak sütünün olduğuna inanıyorum. Bi çok anne var emzirmek isteyip emziremeyen emzirdgnize şükür edin. Bebeğiniz emdikçe göğsünüz büyümeyecek deforme olacak :))))