Asya77 ikinci çocuk güzel duygu evet ama bir o kadar da zor. Kimseden destek almadan bende iki çocuğu tek başıma büyütüyorum, ki zaten çocuklarımıza anne ve babası dışında kimse bakmak mecburiyetinde değil. Tek çocuk hiç çocuk derler eskiler gerçekten öyleymiş. Kızlarımın arasında 4 yaş var buna rağmen zorlandım ve zorlanıyorum. Gündüz büyük kızım uyumuyor, gece küçük kizim öyle bir döngü içerisindeyim ki kendime vakit ayıramıyorum. Ama bir o kadar da iyi yani var 🩷 abla kardeş ilişkileri harika, bana hissettirdikleri harika