Bu 3. Post açışım nolur görün. Burun akıntısı grip vardı şuan öksürükte var uyuyamıyor ateşi de var parol verdim ibubrofen zero veriyoruz ama öksürüğü çok kötü çok korkuyorum 😨 15. Ay18 günlük bişey de yiyip içmiyor hali yok. Mamayı bile reddediyor şuan ne yapıcam