Musmutlumu merhaba anne, bende ayaktayım. 4 ay 4 günlük. gecemiz iyidi emzirirp koyuyordum uyurdu. açılıyor artık uykuları. zor uyutuyom. gündüz zaten en fazla 20dk uyur. artık gecelerimizde böyle. anne olmak çok zormuş. eşimde çok yoğun çalışıyor bende twk bakıyorum bu 4ay ne çektiğimi bi Allah bi ben bilirim. Allah yardım etsin ya