18ayina girmek üzere ve erkekleri asla sevmez biri onu sevsin istemez kadınlara bı sure sonra alışır ama erkekler resmen kırmızı çizgisi. Misafirliğe gitmek ,kabul etmek Zulüm gibi bişey bizde dışarda birisi hişt pist dede utanir yüzüne bakmaz neden böyle oluyor napmam lazim bilmiyorum. Aklıma kötü kötü seyler geliyor otizm olabilir mi falan diye düşünmeye başladım