melikekoselii22 Kızlar Ballı irmikli mama sizce yedirilir mi 7.5 aylık bebeğim sizce yediriyimmi siz yediriyor musunuz
Sugarmommy melikekoselii22 irmigi suda haslayip icine muz üzüm pekmezi yapıp yediriyordum paketli gıdadan daha sağlıklı bence 🫠
Nkml Sugarmommy himm degisik bı tarif ben de deneyim ben normalde elma ve irmik veriyorum hep muz ve irmiği beraber mi pidirmeliyiz yoksa muzu sonradan mı koyayim
Havva97 Bal 1 yaşından önce kesinlikle yasak yapmayın öyle bir şey. Balda Clostridium Botulinum bakterisinin bulunma ihtimalinin olması ve bu bakterinin bebeklerde bebek botulizmi denilen bir hastalığa neden olmasıdır.
melikekoselii22 kimbumadam canım bende onlardan yanayım görümcem tutturdu yedir diye daha yedirmedim hiç birinden ödünç bir ölçü almış gelmiş tadına baksın diye bende sormak istedim ama yedirmem
Havva97 melikekoselii22 kendi çocuklarına yedirsin sakın yapmayın bakteri çocuğu hasta edebilir ve bundan görümceniz değil en çok üzüntüyü siz çekersiniz.
Heymissbon melikekoselii22 gorumcem yedir dedi nedir ya allah askina sizin fikriniz dusunceniz hayir diyebilme yeteneginiz yok mu.. cocugunuz olduguna gore neler yasak neler degil bilmeniz gerekiyor.. bal 1 yasindan once kesinlikle yasak.. O vermiştir cocuguna bir sey olmamistir.. gorumceniz verin dedi diye niye veresiniz .bsizin cocuga bir sey olsa sorumlulugu gorumce mi alacak ? Çocuk büyütürken onun bunun dediginden ziyade kendi fikirleriniz onemli olsun lutfen.. yetiskin insanlarsiniz
kimbumadam melikekoselii22 Kendiniz kavanoz mama yapabilirsiniz Ya da aynı besin değerlerine sahip Yulaf ezmesinden meyveli karışım olabilir Gün kurusu irmik Avokadolu mix Gibi
melikekoselii22 kimbumadam bende doğal dshs çok seviyorum ve yapıyorum irmige istediğim meyveyi rendeliyorum pekmezle yiyor çok seviyor görümcem illa yedir dedi bende tm dedim ama içime de sinmedi bal olduğu için yine aldım ama çöpe attım sevmedi derim
kimbumadam melikekoselii22 bal bizimki gibi değil bebişler için uygun onda sorun yokta Hani taze olsun daha iyi 🙏🏼☺️
melikekoselii22 Heymissbon canım ben asla kimseyi dinlemiyorum normalde koskoca kadın diyip duruyor bende yedirmicektim zaten sadece burda sordum ama sussun diye tamam dedim aldım poşeti çöpe attım geri eşim beni dinlemiyo alalım diyor zararlı dediğimde ablası annesi bok yenir dese yicez o derece onlara inanıyor onlar kaç tane çocuk büyütmüş ben nerden bilicekmisim