ecemnardan Kızlar inanılmaz kaşınıyorum. Kaşıyınca uyuşuk olduğu için hiçbir faydası olmuyor gibi hissediyorum. 5 ay oldu doğum yapalı yumruk atıyorum karnıma sıkıyorum karnımı için için kaşınıyor. Yaşayan var mı bunu ya :/
findikburunlusahra Ameliyat yerim benimde bazen çok kaşınıyor iyileştiğini gostergesiymis benimde 5 ay olucak.