Dogumdan yaklasik 8 ay gecti karnimda kipirdanmalar hissediyorum. İkinci bebegim aslinda ilk dogumda 1 sene sonra regl oldum . suanda bu kipirdanmalar normal mi endiseleniyorum gaz da olabilir ya da regl olmam yakindir bilmiyorum. evlenmeden once de regl duzensizligim vardi ne zaman olacagimi kestiremiyodum . sanki icimde bi bebek varmis da kipirdaniyomus gibi ya da benim psikolojim bozuldu bilmiyorum😌