Anne olunca anlarsın dediklerinde sinir olurdum,yani aklımız var şimdi de anlarız diyordum lakin hiç bir şey anladığım yokmuş 😊
Annelik hayatının geri kalanını çocuğuna feda etmekmiş sandığım kadar kolay değilmiş.
Bu yaşıma kadar(37)hiç kimseyi bu kadar sevmemişim,bu çok farklı bir sevgiymiş.
Uyku çok önemli bir şeymiş 😊
Sizler neler anladınız?