Anneyimbennnn1829292 İlk iki ay çok güzel kilo aldi 2. Aydan 3.aya geçerken sadece 100 gram almıştı şuan 4 aylik oldu daha aşıya gitmedik ama evde tarttım 6850 gram boyu da 3 aylıkken 66 cm di tekrar kilo alması için ne yapabilirim :((
ktyft Anneyimbennnn1829292 merhaba benim bebeğim de 2 gün sonra 5 aylık. 22 mart’ta 7200 kiloydu normal düzeyde kilo alıyordu şimdi evde tarttım 7300 çıktı 100 gram almış.. Hemşireniz veya doktorunuz bir şey dedi mi??
Zhrbl12 Anneyimbennnn1829292 ay benim bebek de öyle ama ben mamaya bağlıyorum 3 aya kadar hep anne sütü aldı aylık 1 kilo cıvarı alıyordu. 3 aylık olunca sütun kesildi mamaya başladık ona da gönlü yok zorla içiyorum 4 aylık köntrölünde 500 gram almış. Gittikçe kilo almamaya başladı ama ne yaptıysam mamayı içiremiyorum