yasemin_bilgili Doktora sormayı unutmuşum emzirirken kullanan var mıyada sakıncası var mıdır kullansam
Gizmokzilla yasemin_bilgili bir sakıncası yok ben de kullanıyorum hamileyken de kullanılabiliyor çünkü guatr hastası bir sürü insan var o yüzden içiniz rahat olsun 🌸
Themom_ yasemin_bilgili kullanın bende doktoruma sormayı unutmustum sonra mesajla sormustum kullanabilirsin kesme sakın demişti hamileyken bile kullanıyordum.
Ogretmenannex Bence sorun çünkü şu an troid sorunu yaşıyorum . Hızlı çalışıyor ve anne sütüne geçtiği için 10 gün aralıklar bakalım düşmezse öyle karar veririz dedi doktor.