elizayliz cildimde sıkıntı yok. Ama olsaydı kesinlikle orjinal gül suyunu soğuk sekilde kullanırdım. Kimyasalları yüzünüze sürmeyin.. bir arkadaşım kozmetikte staj yapmıştı kiz o gunden sonra gözüne rimel dahi kullanamadi. Midem almıyor demisti. Kimya mühendisiyim de bende nelere sahit oldum inanin bi yan guzellesirken diger tarafiniz mahvolur. Bol su icin birde su ciddi anlamda kan dolaşımını etkiler. Eger benim cildim daha kötü derseniz de doktora gidin kullanacağınız seyi o söylesin