bibibibiskrem Doğumdan 6 ay sonra ilk adeti oldum 10 gün geciktim ikinci adeti hala olamadim normalmi bu duzensizlik ?
bibibibiskrem Zmh0311 teşekkür ederim cevabiniz için 😊 ilk cocugumda böyle hiç olmamisti şaşırdım birden olmadıkça sinir stres yukleniyo sanki bana neyse beklemede kalayım bari 😊