Merhaba hanımlar, hastanede yatmam nedeniyle bebeğimi emziremiyorum, bugün taburcu oluyorum fakat salı gününe kadar kullanmam gereken ilaçtan dolayı emzirmem yasak ve o güne kadar dolaptaki süt stoğu yetmeyecek. Bebeğimde inek sütü alerjisi olduğu için doktor bebelac pepti junior önerdi, elinde fazla olup gönderenilecek olan var mı? Tüm ücretleri tarafımdan ödenecektir. İstanbulda olmamıza rağmen ecza depolarında yok