10 aylık bebeğim 5.aydan beri gece uykusuna en geç 9da geçiyor 2-3e kadar sürekli yarım saat on dakika aralıklarla uyanıyor. Hala gazı için uyanıp aglıyor çıkarınca daha rahatlıyoruz gaz damlası önerisi alabilirim birde hep küçükken kullanıldığı için merak ettim 10. Aydada küçük bebekler kadar etki edermi bu damla faydasını görürmüyüm yoksa öylesine hurafemi oluştu bu konuda gunduz oldukca yoruyor zaten akşam tam anne saati diyeceğim yerde 10 dakikalık uyku için 40 uyutma çabasından bitik durumdayım imdat bana bi sihirli değnek lazım