gokce_39 oğlum 1 Aylık ve göbek deliği şiş doktor göbek fıtığı çok ağlamaktan olur dedi göbeği kızarmaya döndü başına gelen var mı acaba napmam gerekiyor
Hanifeelif gokce_39 Benim oğlum da göbek şişti göbek fıtığı var dediler 4 aylık olduktan sonra kendiliğinden geçti
brsnn Çok küçük daha benimki de öyleydi, korkmayin, 3. Aydan sonra düzeliyor, gaz problemi ortadan kalkınca yani.