AleynaNur228
2 gün önce benim oğlumda öyleydi 39 dereceye kadar çıktı gayet normaldi hasta gibi değildi calpol verdim 38,5 düştü ama ben çocuklarda ateşten korktuğum için kaptığım gibi hastaneye götürdüm orda da dolven verdiler ılık su ile elini yüzünü yıkadım zıbın ile serin koridorda gezdirmemi söyledi hemşire çok şükür ki 37,5 düştü