yanaklibebek bende süt ürünleri allerjisi olduğunu düşünüyorum açıkcası. 2-3 kestim ama ıkınması sıkılması geçmedi. Sizinle tek ortak yönümüz kaşlarnda yara oluşması. Oğlum sarışn ve açık ten olduğu için sıkıldığında bile kıpkırmızı oluyo. Oyüzden kırmızı olmasını ayırt edemem neyden diye, başka ortak yönümüz yok. Kakası sarı, kulakları temz vs. Bi komşumz da “kimi çocuk sünnetini bekler, sünnet olmak ister” dedi. Bu ramazanın içinde sünnetini yaptrcam bakalm İnşâAllah geçer 🤷🏻♀️