saripapatya_ Oğlumun 3 yaş doğum gününü kutlayacağız evde yaş pasta harici birkaç çeşit daha olsun istiyorum doğum günü menüsü olarak masaya neler koyacağım fikir verirseniz anneler
Elfgrn saripapatya_ Sarma Poğaça Tuzlu kurabiye Islak kek ( menü dışında misafir getirdi bizde koyduk masaya) Patates salatası
Menessasmom saripapatya_ bende 2 yaş doğum günü için düşünüyorum şimdiden herhalde bunları yaparım bence pasta dışında Poğaça Süslü resimli cupcake Kürdanda top şeklinde mercimek köftesi Birde farklı renkli kurabiyeler Bide küçük kağıt bardaklarda patlamış mısır düşünüyorum bence yeterli 4-5 çeşit
Tugce3493 saripapatya_ klasıklerden uzak Tavuk salatası Cupcake Cakepops (konsept kurdanlarıyla cok şık oluyor) Gül böreği ama normalın bıraz kucugu Sarma (fırında pısırebılırsenız cok farklı oluyo)
gamzegem saripapatya_ Trendyolda kübik kaplar var onlar çok güzel duruyor dün oğluma yarım yaş partisi yaptık o kaplara supangle ve muhallebi yaptım süsledim aşırı güzel durdu masada bir de tartolet aldım oğlumun komik yüz ifadelerini çıktı alıp çöp şiş çubuğuna taktım onu da tartoletlerin üzerine koydum herkes bayıldı 😂
Muhammed-eren saripapatya_ ben bulgur salatası külah tatlısı salçalı biberli ekmek yufkadan patatesli börek ve truff yapmıştım