Kızlar dört buçuk aylık bebeğim. İki aylıkken öğrendik alerjik olduğunu. O zamandır hep ittire kaktıra emziriyorum😢 artık benimde sağlığım bozuldu emmedigi zamanlar mama vermek için yazdırmak istiyorum
Çocuk doktoru yazıyor mu? Bilgi verir misiniz kullananlar