Kızlar doktorumuz 6. Ayından itibaren gece 1 kez beslemem yeterli demişti ama başaramadım 8 aylık oldu gece emmek için 2 saatte bir uyanıyor bazen saat başı gece beslenmesini su vererek kesenler var burda ama bebeğim biberon vs tutmuyor suyuda cam bardakta içiyor 😅 siz gece beslenmesini nasıl kestiniz başka önerileriniz var mıdır ?