Esoz1110 ben de bıraktıramadım henüz 12 aylık bir gün denedim gece 3ten sonra dayanamadım verdim ağlıyordu ve göğsüm emzirmediğim için süt dolmuştu patlamaya hazır bi bomba gibi😂 verince cuk cuk emdi rahatladı uyudu, bidaha da denemedim henüz. zor yani ne diyeyim🫠 tek değilsin üzülme illa ki bırakacaklar bir gün. Kendini güçlü hissettiğin bir gün dene. Yanında destekçin olsun ama. Anne yüreği dayanamıyor,tek başına zor