ahlelele_ahlelas Kullanacağınız ilacın süte geçip geçmeyeceğini E lactancia dan bakabilirsiniz. Arama kısmına ilacın etken maddesini yazacaksınız
Nurnur41 Evaninanasi doğrudur, ben ameliyat olduğum için kullandım bebeğimde hastaydı o dönemde hastalanmadım ama kullanıyordum bitince bi azalma hissettim tamda adlandıramamadım o yüzden sordum
hnnl MTVr bisey olmaz canım keşke kullanmasak ama olmuyor hasta olunca korkma bende emzirirken kaç kere farklı antibiyotik kullandım bisey olmaz
srrackles Bulut_8 gerek yok doktor emzirebilirsin dediyse , sütün inceliyor o kadar ben başka bir etki görmedim