Çocuğun beslenme miktarı, beslenme şekli başlı başına herşey yanlış.Çocuğu obezite yapan ya da yapacak olan sizsiniz kesinlikle. Beni endişelendiren kilosundan ziyade beslenme şekli ve yaşam şekli. 3 yumurta nedir arkadaş iyi misin sen? Günlük alması gereken protein, yağ, kalsiyum, karbonhidrat oranları var ama belli ki bir habersiniz. Bir de kıyamıyorum yazmış yoo gayet güzel kıymışsınız sağlıksız beslenme şekli ile. Sağlıklı ama kalorisi düşük şeyler yedirebilirdiniz. 3 yumurta yerine, 1 yumurta ama domates, salatalık fazla verebilirdiniz. Ayrıca saat 11 de kalkması nedir? Çocuk gece yatıyor ki o saatte uyanıyor. Siz kendi düzeninize göre şekil vermişsiniz çocuğa belli ki. Çocuk size ayak uydurmayacak hanımefendi siz ona göre bir yaşam düzenlemesi yapacaksınız. Böyle şeyleri okudukça cidden sinirlerim oynuyor. Yatmadan süt nedir? İntolerans diye birşey var bilmiyor musunuz? Sütün faydasından çok zararı var. Sütün en yararlı hali kefir ve yoğurttur. Gece yatmadan 1,5 saat önce beslenmeyi kesmeniz lazım o da minimum yoksa bedenini yorarsınız uykuda iken. Çocuğun uyku da bütün organlarını rölantiye alıp gün içerisinde ki bilgileri beyninin işlemesi lazım iken siz o enerjinin bir kısmını midesine de harcamasına neden oluyorsunuz. Azcık okuyun ya!