Kızlar bebeğim 15 aylık dün ilk defa oyun alanına götürdüm top havuzuna koydum ilk güldü sonra sürekli ağladı ne yaptım ne ettiysem susmadı kum yerine götürdüm orda kimse yoktu oynayınca sustu sonra çocuklar geldi onların yanına gidip oynadı top havuzunun oraya götürünce yine ağladı diğer yerlerde kendi halinde oynadı inşallah hep böyle olmaz arada götüreyim açılsın istiyorum sizin bebekleriniz de böyle miydi böyle olanlar sonradan açıldı mı ?