iloio Selam kızlar son 10 gündür çok çabuk acıkıyorum neden bilmiyorum yemekte doyduğumu hissediyorum kahvaltı pek yapmıyorum okey akşam yemeği 7 buçuk bazen 8 de yiyoruz eşim eve gelince ama bu saatlerde midem kazınıyor niye acaba 👀
Yasemin5 iloio Yoğun emzirme, mide büyümüş olabilir, çok sağlıksız beslenme karbonhidrat ve şeker ile
yanaklibebek iloio emzirmek çok yorucu bir şey, vücudumuz çok enerji harcıyor Bende öyleyim Az önce ne yesem diye düşündüm 😂😂😂
kuzeyanne_ iloio insülin direnci oluşmuş olabilir canım bende öyle olmuştu.Once bir dahiliye doktoruna git o gerekli tahlilleri yapıp bakıyor,sonra diyetisyene yönlendiriyor
iloio KahveliVera yani aslında hareketliyim canım hiç oturamıyorum maalesef sabah 8 de kalk 1 de uyu gece ev işi yemek çocuk rutin şeyler akşam dinleniyorum bi 😅
babymomyyy iloio bende aynıyım bebeğim 5 aylık emziriyprım . Yemek yiyorum ama mesela yediğim gibi bir tabak daha yerim öyle bir doymamak 😄 kan değerlerimde normal bu arada
iloio babymomyyy canım göğüsümün tam altında kramp giriyor gibi oluyo ilk defa böyle oldum doymuyorum resmen 😂
iloio KahveliVera vallahi canım demir eksikliği çok fazlaydı bende hiç kalmamış kan vicudumda serumla takviye edildi sonra düzeldi mi bilmiyorum