myraMom aynen devam edin, ben de böyle yaptım 4.aydaki uyku gerilemesinde bile uyku sinyallerini ve uyku penceresini takip edince zorlanmadım. sadece 1 hafta falan gece sık kalktı sonra o da geçti. Şuan 6.5 aylık diş çıkartıyor ama kendi kendine uykuya dalabiliyor, gece de 2 kere kalkıyorum emzirmek için o kadar.