gizemmerve5 Kızlar oğlum bugün tam 6 aylık oldu mamayla besleniyor şuan da 2 numaraya ne zaman gecmeliyim
minikasya gizemmerve5 benimkinde ayın5 inde 6 aylık olacak bence bitirince ayını bende burda bekleyeyim
buseabike gizemmerve5 mamaya göre değişiyor üzerinde yazıyor ben bebelac gold kullanıyorum 6. Aydan itibaren yazıyordu üstünde 6 ay 5 günlükken 1 numara bitti 2 ye geçtim ama hipp mesela 6. Ayın sonunda veriliyor
havvamete 6 ayın içine girince elimdeki mama bitti 2 aldım ben bebişte herhangi bir sorun yandan fark olmadı ✨
gizemmerve5 havvamete Canım bugün 2 numara denedim 2 kere çok kustu ya dedim heralde erken sorayım dedim valla
gizemmerve5 Bilgeakan Doktoruma sordum söyledim ona da o da elindeki 1 numara bitince geç birşey olmaz dedi