Kızlar 4 yaşına girecek oğlum ama hala konuşmuyor. 15-20 kesilmesi var. Anne al anne gel anne aç anne şu gibi. Herşeyi biliyor ama tekrar etmiyor söylemiyor. Yaşıda büyüdüğü için bizde ram raporu alıp devletten 1 yıl boyunca haftada 2 saatliğine dil terapisti eğitimi alsın diye düşündük. Rapor aldık onaylandı ama daha elimize geçmedi. Bekliyoruz dua edin 🤲🏻🤲🏻🥺