Nurcanben Arkadaşlar 7 ay 17 günlük kızım balgamlı öksürüğü var doktor ilaç vermedi. Balgami nasıl attirabilirim fikri olan var mı ?
BenMathilda Nurcanben nazal yıkama yaparak + zaditen veya deloday. Beslenme veya uyku bozulursa antibiotik
eraysen Nurcanben 15 gündür aynıyız sadece geniz akıntısı ve öksürük olduğu için birşey kullanma dedi doktor ilaç yazdı ama bunları ateş halsizlik yeme bozukluğu başlarsa kullanmaya başla dedi bol bol burun temizliği nebulizatör ile ilaçsız buhar ve sonrasında tapotman yapıyorum baya azaldı
Nurcanben BenMathilda bu saydıklarınız ilaç sanırım ama doktor gerek yok diyip vermedi bir şey sadece burnunu temizlememi söyledi
birkizannesi-35 Nurcanben biz hava verdk yumuşattık balgamı ardından şırınga ile burnunu serumladık her iki tarafı yıkadım ardındanda bi aparat var süpürgeye takıyorsun burnunu güclü şekilde temizle için onu yaptım sabah akşam 3. Gün geçti balgamı
hazalp Nurcanben burnunu düzenli açın veya nebuluzatöre izotonik koyup hava verebilirsiniz 5-10 dk sonra sırtına vurmayı unutmayın bir de grintuss pediatrik şurup doğal bir şurup kuzenimin oğlu kronik bronşit bu şurup sayesinde antibiyotik ten kurtuldu hatta yetişkin için olanı da var hemen antibiyotik vs başlamayın şurubu da doktora danışın ne diyor ayına göre
5g8shvfyjfg aybarsinannsi hayır 6 aydan. Büyükse içiriyoruz küçükse kendimiz içiyoruz sütten geçsin diye. Burnu tıkalı ise burundan damlatıyorum.
Gonzalezz Nurcanben çocuk öksürünce postural direnaj yaptın, başını hafif öne eğip pat pat vurun sırtına,balgam iniyor böyle
Nurcanben Arkadaşlar hepinizin onerilerini okudum çok teşekkür ederim hepinize tek tek yanıt veremiyorum çünkü hem atak dönemi mi anlamadım huysuzlugu var hemde hasta zaten kızım onunla ilgilenmekten kafamı kaşıyacak vaktim bile yok 🤦🏼♀️
es8326 Burnunu bol bol temizle enjektörle tabiki sonra da sırtına pat pat vur oksurdukce vur avucunun içi ile değil dua ederkenki gibi parmaklarını hafif öne doğru bük o şekilde