Ngr_hurma 18 aylık canım benim oğlumun boğazı delik kalp ameliyatı oldu ondan sonra oksijene bağlı kaldı 2 ay sonunda oksijenden ayrıldı ama boğazı delik duruyor daha onun temizliğini yapıyorum makinayla o yüzden hiç bir yere çıkamıyorum 🥺 her ay kontrole gidiyoruz hastaneye ses telinin biri felç olmuş onu bekliyorlar duzeldiginde kapatacaklar deliği 1,2 ay dediler ama bakalım. Ağustos ayından beri hep evdeyiz 🥺🥺