esmanursultan benim oğlumda son bir aya kadar cok kusardi gazını çıkarmama rağmen şuan tam 5 ay 11 günlük son 1 aydır rahatız biraz diyebilirim benimkinin muhtemeemn süt alerjisi var takıl.ettim ne zman sütlü şeyler yesem içsem yoğurt özellikle veya tatlı vs çocuk onzmanlar daha çok kusardi yemedigimde kusmazdi o kadar reflusus de var sankrim bendede var çünkü belki ondada vardır diye düşünüyorum bende yoğurt yemeyi biraktim mecbur arada canım cektiginde yedim tabiki 2 gjn falan yine kusuyordu ama yapcak bişey yok canım cekiyordu tatlida aynı şekil sürekli kıyafet dehsiityorurdum gün içinde her emzirme sonrası kusuyordu günde 3 kez değiştirdiğini biliyorum kendi üzerimi onun üzeride aynı şekil gece emzirip yatarken dik yatiriylrdum belden yukarisini yastığa koyuyordum tek kafaisni değilde komple yani reflunyatagi gibi düşün gazını çıkarıyordum mutlaka yoksa.gaz sanciis oluyordu ve mideyi komplle ciksriyordu bu en azından azlatmistk