Benim kızım 12 aylık oldu hiç yaşamadık kafaya vurma olayı. Sizi telaslandirmak istemem ama otizm belirtilerinden birisi de vurma ve acı eşiğinin yüksek olması, kuzenimin cocugundan biliyorum, o çok geç kaldığı için şimdi bu yazinizi görünce size yazmak istedim, siz her ihtimale karşı doktora götürün lütfen 🙏🏼 Başka şüphelendiğiniz bir şey var mı dikkat edin.