efeninannesi4207 tabi kod olmadan alma kodla çok düşüyor , ana ekranda dur çark gelir sana koşulları oku kopyala ben bugünün kendim kullandım , arkadaşlar varsa yazar size ya da yarını bekleyin size kod gelir , eşinizin kardeşinize de söyleyin telefonuna indirsin onlara gelen koda bakın hangisi iyiyse kullanırsınız