Oğlum 22 aylık bugün emziginin başını dişiyle koparmış. Sadece uykudayken alıyordu. Şimdi emziği koptuğu için istediği gibi ememiyor ve çok ağlıyor uyumuyor. Ne yapmam lazım?
Yenisini almak istemiyorum bırakmanın tam da zamanı gelmisti. Ama boyle ağlamasına da gönlüm el vermiyor ne yapılır tecrübeli anneler ne dersiniz