Sıkıntılı bir durum değil benim kardeşim dede var hiç bir problem yşamadık. Aksine ayırmak için doktora gittiğimizde ayırmanın sıkıntı olacağına parmakların katlanıp yürüşünü bozacağını söylemişti. Çünkü arada ayıran bir kemik yoktu. Şuan kardeşim 30 yaşında ve bir çok sporla uğraştı koşu futbol madalyaları bile var. Yani kısacası sorunlu bir durum değil. Ama siz isterseniz doktorunuza yinede sorun