-sevimlipolyanna- Arkadaşlar normal de sakin sakin emen bebeğim bugün memede aşırı hareketli bunun nedeni nedir? Ayak el kol kafa her biri bi yanda hem kendini çok yoruyor hem beniii 3ay 23 günlük
hasmelad -sevimlipolyanna- merhaba Biz de 3 ay 3 günlüğüz Bazı günler hareketliyiz biz de Resmen kavga ediyor meme ile:) Birçok sebebi olabilirmiş Az süt gelmesi Çok süt gelmesi Tazyikli gelmesi Atak haftası Ya da sebepsiz olabilirmilş
-sevimlipolyanna- hasmelad çok teşekkür ederim cevabınız için 🎉 Önce acaba az süt mü geliyo diye tedirgin oldum ama emdikten sonra fazlasını çıkarıp kusuyor demek ki yeterli dedim gazı mı var dedim gazı olsa ağlar baktım nedenini bulamıyorum buraya sorayım dedim
hasmelad -sevimlipolyanna- iyi ettiniz:) Çok küçükler Telaşlanmakta haklıyız da değiliz de Karışık birsey annelik;)